andretien-shanghai.reismee.nl

wat gebeurt er buiten

Alle zeik nat.Er is er een in Zwartewaal die denkt van zie je wel dat het kan.Maar het is pas 07.40 het kan best veranderen hoewel de weerberichten gisteren al vertelde dat de temperatuur van 28 naar 15 zou gaan .En Ed -Al - Dus heeft gelijk gekregen.Dan maar over gisteren ochtend.Ben met mijn zoon op de scooter door een paar wijken gereden Kan je nog eens goed zien wat het verschil is.Gelukkig beseffen Kor en Carina hoe goed ze het hebben en staan met beide benen op de grond.Kor loopt nog steeds met zijn handen in zijn zakken door de betere wijken en zaken.En Carina zegt veel van laten we even normaal doen .Ook Wu wordt met veel respect behandelt en dan is goed om mee te maken.Ik weet uit ervaring wat het is om uren te moeten wachten en dat een rot behandeling of geen blik waardig te ontvangen.Gaatprima met dit duo.

vanmorgen iets leuks opgemerkt.Het regende dus heb je kans dat de krant nat kan worden. Breng je hem niet als het droog is maar pakje hem in zodat bleke man/vrouw hem droog kan lezen.

yvonne

Bij jullie al ochtend , hier gaan we slapen.
En weer met een kleine jaloerse blik naar de foto's gekeken. Eten bij de japanner, voor mij was dat qua eten een van de hoogtepunten. Geweldig die hele tafel vol met hapjes, minder geweldig het eten met stokjes, maar wat fijn om te zien hoe jullie genieten van het zijn bij twee van jullie kids. Hoe groot ze ook zijn, hoe ver ze ook zitten, dit gevoel van het bezoek aan shanghai zal jullie altijd bij blijven.
Jammer dat ze zover weg zitten maar geweldig dat jullie nu ook een heel klein stukje van hun leven in het verre china mochten ervaren.
En nog fijner , dat dit allemaal door ze word gedaan.
we zeggen het te weinig tegen elkaar...........

love for everyone

xxx

Gerhard en Anneke van den Bosch

Hallo, vader en moeder Goedendorp, ik heb er veel plezier in gehad om de verhalen tevolgen, erg leuk geschreven. Ook Carina je zou reisgids voor china kunnen worden. Wij wensen U beiden een prettige
terugreis. Met vriendelijke groetjes Gerhard en Anneke

Henk en Mary

Hallo Tineke en Ándré, Leuke verhalen hoor het ligt er dik bovenop dat jullie het erg naar jullie zin hebben. Die hond bij de slager beviel ons ook niet zo hoor! Jammer dat het haast voorbij is he maar misschien na al die avonturen is een paar dagen zo op de bank ook wel weer eens lekker.doei groetjes van Henk en Mary