andretien-shanghai.reismee.nl

nattigheid

nog twee weken te gaan en we komen in de stemming .

Het regent, eindelijk , sommige haten het maar de boeren zijn er blij mee want de aardappelen moeten er uit en die moeten altijd een beetje 'modder'om het schilletje hebben schijnbaar. Wel een vreemd gezicht dat boeren nog sproeien als het al eind september is.Dus alles werkt mee om vast te wennen .Wat er op het ogenblik in Spanje bij onze familie te veel valt valt er hier te weinig .Maar wel goed dat we dat nog niet kunnen regelen . In Dubai werden er proeven gedaan om wolken te bewerken zodat er regen kwam maar dat is nog niet helemaal goed afgelopen. Zand en water geeft erg veel troep hebben ze nu ontdekt.De geld en water stromen staan daar dus nog even gestopt.

vanmiddag wil de dokter ons nog even telefonisch toelichten welke injecties we moeten hebben.

Auw Auw

yvonne

pa, jullie weten toch wel dat de kans dat het in shanghai regent ook erg groot is, ik heb ook een paar dagen met een paraplu gelopen hoor, maar gelukkig dan wel in me korte broek :-)
wordt aftellen nu he, spannend

Kor

het gaat inderdaad al opschieten voor jullie. We gaan eerst even op vakantie, ook om mr Wu uit te laten rusten van alle kilimeters die hij met Yvonne gemaakt heeft, en om de winkeltje in Yu garden hun voorraden weer aan te kunnen vullen. We vinden het erg gezellig dat jullie komen en Carina heeft al lijstjes klaar liggen voor de toeristen tours.