andretien-shanghai.reismee.nl

einde van mooie weken

Drie weken in china op regen gewacht ,want volgens Yvonne regent het er veel, en 4 druppels gezien.Hier in zwartewaal 1 keer de hond uitlaten en de nieuwe jas nat.. Bij vertrek in Shanghai was er nadat de deuren dicht gingen een bericht dat we ander half uur moesten wachten.De stewardessen gaven gelijk een rondje.Vonden wij zo fijn dat Tineke gelijk haar KLM sokken uittrok en die aan een stewardes gaf.Haar man spaarden alle spullen van KlM en dit waren sokken van meer dan twintig jaar oud en dat had die mevrouw gelijk gezien..Maar mijn Tineke kreeg het de hele vlucht niet meer warm. Wat zijn die blauwe vogels koud van binnen.Zoveel techniek en kan zo,n kist dan niet goed verwarmd worden vraag ik me af als pure Leek.Redelijk op tijd op Schihol werden we op tijd opgehaald en waren om 21.30 thuis waar Yvonne ., Stefan en vooral Steffie al klaar zaten om de koffer om te keren. Yvonne heeft wel tien keer gezegd :dat had ik ook willen kopen Maar zij had natuurlijk maar 1 koffer. Slecht geslapen en om 04.00 uur kwam ik Tineke tegen en hebben we als ouwetjes een glaasje melk genomen . Vanmorgen om 07.25 gingen de ogen weer half open en stond Stefan aan de deur.Zoals hij altijd doet voor hij naar school gaat. Hij had schijnbaar ook wakker gelegen want er waren nog vragen over Kor en Carina.Maar wat ik ook vertelde over de komende plannen van hun hij gaat er echt niet heen zegt hij .Winkelhaat zit er vroeg in bij hem.Nou wij wel en Yvonne zeker. Dit was het voor vandaag koken hebben we zelf nog geen zin in dus komt het goed uit dat er Captainsdinner is , voor de soos ,in het dorpshuis. De grijze plaag kruipt naar de Gaffelaar

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!