andretien-shanghai.reismee.nl

zwartewaalse griep

die heb ik dan al vast gehad Zondagochtend gewoon gewandeld en s'middags doodziek. Flying doktor en ambulance voor de deur. Gelukkig geen afwijking in het hartfilmpje en na enig aandringen niet mee naar het ziekenhuis.Van onder en van boven lekker leeggelopen en nu , maandag middag ,is het zo goed als over . Dus gaan onze gedachten weer naar de reis die er aankomt. Ik dacht een beetje voorwerk te doen met de kleine woordenboekjes die Yvonne mee gebracht heeft , maar dat is onbegonnen werk.Ik doe ze maar gewoon in mijn filmtas en dan maar geen intervieuw bij de beelden Op de dvd recorder hebben we nog filmpjes van Kor en Carina die ze de laatste keer mee hebben gebracht en kunnen we zien dat het echt heel bijzonder wordt. Maar het belangrijkste is natuurlijk om mee te maken hoe die twee wereld reizigers zich daar alweer hebben aan gepast en leven en wonen We weten nog goed hoe we met de mond vol tanden stonden toen we de tweede keer in Dubai kwamen en dat Dynastie huis zagen.We blijven erg trots op hun. Nog tien dagen.Vroeger hingen we een centimeter op en dan mochten we iedere dag een stukje afknippen. Dat was spnnend...Zou de kindertijd terug komen

yvonne

spannend word het zeker! Geniet ook van de voorpret

gerard

leef er maar naar toe jullie je verdiend het