andretien-shanghai.reismee.nl

Wedden dat we wel durven!?!?!

Achttien passagiers van een KLM-toestel, dat van Curaçao naar Nederland zou vliegen, zijn afgelopen week uitgestapt, omdat ze de Boeing niet vertrouwden.Het vliegtuig was in Willemstad al twee keer door de gezagvoerder gecontroleerd, wegens een technische storing. Aangezien er al eerder incidenten waren met het toestel werden de passagiers ongerust en wilden sommigen van hen van boord.Volgens een passagier van die vlucht werden vier eerdere vluchten van het City of Lima-toestel al afgelast vanwege rookontwikkeling en brandjes.Een woordvoerster van KLM wil deze incidenten niet bevestigen: 'Onze toestellen vliegen veel en hebben daardoor ook wel eens storingen. Gezagvoerders vliegen echter alleen met toestellen die ze vertrouwen.'Hendrik Noorderhaven directeur van EUCLaim, dat vluchtgegevens over de hele wereld registreert en passagiers helpt met claims, wil de mankementen echter wel bevestigen: 'De bewuste Boeing is dit voorjaar vijf maal uitgeweken of aan de grond gehouden omdat er iets was.'Maar volgens Noorderhaven hebben meerdere vliegmaatschappijen dergelijke 'probleemkindjes' in hun vloot. 'Zo had Arke Fly vorig jaar veel problemen met een Boeing-767 aldus Noorderhaven. Hij vind het dan ook opmerkelijk dat passagiers hun vertrouwen kwijtraken en uitstappen: 'Onveilig is de Boeing niet. Het kreeg na de incidenten tijdens de Curaçao-vluchten een grote beurt.'

wat moet ik nu doen....Net als toen ik in 1965 naar huis kwam omdat Kor geboren werd ?

Een stevige fles rum of maar gewoon alle toetjes uit de koelkast trekken.

Kor

Gewoon gaan zitten, uit het raampje kijken en een boek lezen, dan ben je er zo. Wij gaan morgen ook weer terug uit Dubai naar Shanghai. Tot over een paar dagen!