andretien-shanghai.reismee.nl

ff wachten

Alles is er klaar voor

Koffers zijn 21 kilo,en de handbagage op de grens [denken we]

via de webcam heeft Carina ons een voorbeeld van Entry inspection of the PRChina laten invullen zodat we de eerste uren geen chinees hoeven te tokken.

Cool
Frown

koelkast leeg ,stekkers er uit ,papieren ge ordend om mee te nemen . De nodige memory sticks en cards en volle accu.Beveiliging geplaats .inclusief een nieuwe waakhond We kunnen ons niet herrineren dat we ooit iets vergeten zijn .Of je moet een heel oude koe uit de sloot halen dat we Kor vergaten te feliciteren toen we in Singapore aankwamen op zijn verjaardag. Maar als smoes hadden we toen dat Shangi Airport zo indruk maakte dat we net even van slag waren.Benieuwd waar we morgen wakker worden .

We gaan er van genieten

cees.ina@telfort.nl

hoi en als je al wat vergeten zou hebben dan kan het toch niet mee daar alles toch al zwaar genoeg is en de rest komt wel het ga jullie goed doe ze de hartelijke groeten van ons en geniet er van zonder je jezelf al te druk te maken want dan heb je zelf bij de beer gr ina&kees