andretien-shanghai.reismee.nl

down by the river

down bij the river was een song die iedereen vroeger mee galmde. na gistereavond snap ik dat beter.Prachtige plekjes en veel ouderwetsen schepen die over de Gele rivier varen.Hier komen dus ook veel van de casco's langsdie boven aan de rivier in elkaar geflanst worden en verder op transport gaan naar bv europa. Overal aan de oevers zijn heel mooie stekkies die s'avonds goed bezet zijn voor een glaasje of een lekkere hap en een indrukwekkende skyline.Gisteren hebben we alle vier hetzelfde gegeten nl Gyro's op zijn chinees Heerlijk en lekker veel.Maar de nacht overslaan ging voelbaar worden dus vannacht maar een tukkie van negen tot negen gemaakt. Resultaat is dat we ervandaag met Kor zijn vrije weekend er tegenaan.Mister Wu kan zijn hobby uitleven. Ik als expert in dit werk vind hem nu al een goeie

yvonne

ik zou ook liever met Wu mee op stap gaan dan over een paar minuten naar mijn werk :)

Steffie is inmiddels ook wakker na een heerlijke nachtrust bij zijn grote vriend,die nu nog slaapt.
Gelukkig heeft stefan dalijk Leo als supporter bij de voetbal nu zijn opa de china ontdekt

geniet ervan he :)

jans & gerard

hoi tineke en dree al met al is de vlucht goed bevallen nu maar genieten bij de kinderen de eerste avond was al mooi volgens jullie mail nu de komende dagen zullen ook wel spannend zijn wij volgen jullie veel plezier.groetjes jans.gr. aan cor en carina.