andretien-shanghai.reismee.nl

oh oh oh

oh oh wat maken we allemaal mee.

vanmorgen stond Kor al om negen uur klaar met zijn Harley[elec scooter]en zijn Andre en Kor een rondje gaan maken en over een markt gereden en gelopen. Schitterend en ondanks alle verhalen ziet het er toch goed uit.Ik heb geen vlieg op het vlees gezien of andere viezigheid,Wel eng dat ze de dieren zo de kop afknippen .Maar eigenlijk deed mijn opa dat vroeger ookDe mensen zijn heel vriendelijk en willen maar dat je proeft van hun waren.We moesten op tijd terug zijn want Yu Garden stond op het lijstje van Manager Carina.Maar nooit rechtsstreek gaan !! Eerst bij Starbucks aan de rivier een bakkie doen. Toen Kor zijn kantoor bekeken .Ook langs Thomson om een paar dingen tebezichtigen en zijn nieuwe golfclub met open mond te aanschouwen.Daarna mister Wu weer voor laten rijden om naar de ferrie te gaan en de rivier over te steken .En dan ben je in oud Shanghai het lijkt een sprookje als je dat ziet.Ontzettend druk het is haast niet na te vertellen zulke indrukken dat je krijg.Dubai was heel wat maar dit slaat alles en nu zijn we er nog maar net.Heel veel foto's gemaakt. W e maken de hele dag nog een mirakel mee en dat is chauffeur Wu.die mijnheer weet de weg in de stad of hij het zelf gebouwd heeft . En nog een wonder is de comminincatie met Carina Wu spreekt ' wat'engels en Carina veel chinees en Kor ook al.dan laten we ons ergens afzetten en vertelt Carina waar hij ons op moet halen en dan staat hij er nog ook .Hoe is het mogelijk in deze mierenhoop.Wu kan echt autorijden en nu hij weet dat Andre of filmt of foto's maakt past hij zijn snelheid en route ook nog aan..Vanavond spareribs gegeten in Yvonne d'r tent Echt lekker.Kor en Carina kennen daar de manager ,een filipijnse schoonheid [zou Kor haar ooit kunnen vergeten ] Het is net of ze hier al jaren wonen.Geen lang verhaal want morgen vroeg op want dan gaan we naarTongli.....

nancy

Geweldig dat jullie het zo leuk hebben. De indrukken zijn overweldigd.
Leuk om zo nogmaals China te beleven.
Dikke kus de Looijtjes

yvonne

Kan je even doorgeven aan de regelmanager van shanghai dat ik jaloers ben, TONGLI???en ikke daar neit geweest, nou laat ze maar rekenen dat ik echt nog een keer terug kom hoor,ben stik jaloers!!!!

(geniet van alles wat jullie daar zien )

groetjes yvonne

JaCoReMa

Hallo Andre en Tineke,

Leuk te lezen wat jullie allemaal mee maken, natuurlijk heel veel van Yvonne gehoord maar nu al die indrukken zelf mee maken, super, geniet van elk moment maar dat lukt zo lezen allemaal wel. De C heeft vandaag weer dik gewonnen (6-0), was wel stilletje zonder opa Andre maar Stefan stond z'n mannetje in het veld en met Leo kunnen we ook gezellig babbelen.

Groetjes en een fijne tijd.
JaCoReMa.

JanCoby

Zo te lezen, komt mijn idee dat China de overtreffende trap van Dubai is, aardig uit. Goed dat de foto's en verhalen gescheiden zijn, zodat m'n Mb's van m'n USB-stick (zo een als van die gele tas) niet onverhoopt op zijn. Fijne tijd verder, geniet er van en alle vier de groeten van ons.