andretien-shanghai.reismee.nl

time out/in

vanmorgen hebben we de eerste schapenwolkjes aan de hemel. maar de koeien staan echt niet in de sneeuw want de temperatuur is boven de twintig graden. Maar dat is niet de reden dat we nu nog thuis zitten.Carina is even snel shoppen en dan kan je beter geen ouwetjes op sleeptouw hebben Die moeten vanmiddag nog veel lopen.Maar een geluk is dat Carina een naaimachine heeft. En hij doet het nog ook. Dus Tineke kan klussen.

We zijn er wel achter gekomen dat het tijdverschil toch lastig is vooral van af deze kant Het is nu hier in Shanghai 11.15 uuren bij jullie 06.15uur en eind van de maand komt er dan nog een uur bij dus zou het 5.15 uur zijn. In Shanghai zouden we normaal al weg zijn en Yvonne en Stefan slapen nog.S'avonds is het hier 24.00 uur en bij jullie 18.00 uur of in de winter 17.00 uur Wij als versleten ouwetjes liggen dan al en in Zwartewaal komen ze net binnen.Daarom o.a deze weglog en het scheelt heel veel ansichtkaarten en postzegels

Wie,wat waar vanmiddag weten we niet want Carina d,r lijstjes zijn niet openbaar.

Blijf ons volgen !!!!

Nancy

He lieverds, jullie verhalen zijn geweldig. De foto's zijn top. Fijn om jullie te kunnen volgen.
Volgens Lesley zijn opa en oma Steffie heeeeeeeeel ver weg. Hij mist jullie wel hoor. En wij ook.

Dikke knuf