andretien-shanghai.reismee.nl

van alles wat

vanmorgen hadden Carina en Kor een paar prive dingetjes te doen dus Tineke had tijd voor haar boek en Andre heeft een rondje op de fiets gemaakt.om een paar plaatjes te maken. Ik heb er pas 800 maar gelukkig niet meer op een rolletje,

Vanmiddag eerst naar de bakker voor lekkere broodjes en daarna naar een orchideeshop. Grote keus in een enorme hall midden in de stad. Ja alles is midden in de stad want er wonen hier ruim 18.000.000 mensen .Op heel veel kruizingen zie je ook nog bakfietsen met bloemen die te koop zijn.. Daarna zijn we door de chauffeur naar het Shanghai urban Planning museum.gereden. Vreselijk interressant om te zien hoe het wordt hier in Shanghai.Vooral omdat er veel over de komende Expo bekend wordt.En er waren ook beelden van hoe het vroeger was.Ook passeerden we in de loop van de middag de bijzondere Nanpu Bridge of te wel de kurketrekker omdat de afrit op zo.n klein stukje land is dat ze de afritten prachtig rond hebben gebouwd. Heel bijzonder. Ja het woord bijzonder komt veel voor in mijn story's want je kijk echt je ogen uit en van de troep en stank zijn we haast niet tegen gekomen.Vanavond lekker gegeten bij de Griek. Kor is het weekend vrij. Jongens wat gaan we nog beleven ??

yvonne

fijn weekend ;) dat zal het zeer zeker wel worden

hoe vinden jullie de broodjes van breadtalk?????

JaCoReMa

Hallo Andre en Tineke daar in het verre Shanghai,
Al ruim een week zit er op en nog een weekje te gaan, dus vast nog vele mooie dingen te beleven om later samen met de vele foto's als herinnering te bewaren. Fijn weekend en nog een leuke tijd.
Groetjes voor allemaal,
JaCoReMa.