andretien-shanghai.reismee.nl

over de helft

jongens wat vkiegt het voorbij.

vanmorgen had Carina fotocursus en zijn Tineke een Andre een rondje gaan maken in de buurt.Eerst foto gemaakt van het adres van decompond.Die kan je laten zien aan een taxichauffeur als hij geen engels spreekt. De meeste dus.Maar wij verdwalen niet meer natuurlijk.Ik kan een boek schrijven over de supermarkt maar de foto's zeggen genoeg.Vanmiddag hebben we de brillen opgehaald .Een succes : 30% van nederlandse prijs en staan goed.Maak je jonger en dat is wat we nodig hebben.De bril van Andre heeft blanke glazen maar vonden we achteraf niet slim.Geen probleem en de schat nam de bril even achter een scherm en er zat een lichte tint op.Lukt niet bij andere Hans. Die stuurt hem drie weken op.Goede ervaring en geen poepchinezen meer zeggen.Op de terug weg nog wat pashmina sjaaltjes ingeslagen Kor had erg lange dag en was pas half zes klaar. heerlijke spareribs op terugweg. Wu ook lekker op tijd thuis Die heeft wel gewerkt van 06.30 tot 20.00.Veel rijden en wachten en het laatste is het erg vermoeiend hoe gek het ook klinkt. Wu is een prettige vent.

k.janisch@planet.nl

Ineke heeft alle verhalen gelezen en foto's bekeken en wil ook wel naar China. Veel plezier en geniet er nog maar van.

yvonne

brillen zien er goed uit :)

oja en spare ribs......mmm toch wel de grote protie bij malone's he. zo ik zit er gewoon van te kwijlen zo lekker waren die dingen

Jan

Vanavond eindelijk eens de tijd genomen om de verhalen door te lezen. Ben bezig de bananendozen uit te zoeken, visite ontvangen en geweest en dan heb ik na alle voetbalwedstrijden (kijken!) en klusjes doen, geen puf om het tijdelijke internet op te gaan en alles te lezen, bekijken van de foto's wac ht op het onbeperkte internet.
Maar door de verhalen ben ik al aardig thuis in Shanghai. Ben wel benieuwd of die paar honderd chinezen in Benidorm het zelfde verkopen als die paar miljoen in china? Zouden het familieleden zijn?
Sterkte en hou de tweede helft ook vol ! Groeten voor allemaal van Coby en Jan.