andretien-shanghai.reismee.nl

shop untill you drop

Een betere titel kan ik helaas niet bedenken. Na twee weken begint Andre te slijten.Pijn in de rug van het sjouwen met video en foto camera.En dan nog een lekker broodje in de hand ben je echt wel bezig.De volgorde was vanochtend ; koffie bij the coffee beanmet een klein dingetje erbij.Kon niet in een keer in mijn mond [zie foto] Daarna Carrefour koopjes aflopen en een nieuwe trainings broek [4 euro] als buit. Plein oversteken en broodjes voor de lunch bij Paris Bouquette gehamsterd.Heerlijk. Daarna in 45minuten met Wu via prachtige bruggen en wegen, allemaal vier baans,dus de chinese cowboys rijden met vijf naast elkaar,naar een zg waterdorpje genaamd Qibah .Zo'n streekdorp is gewoon in de stad ingelijfd zo als dat bij grote steden gaat .Bij een tempel rond gekeken maar dat viel een beetje tegen want er wordt druk gerenoveerd voor de Expo tijd volgend jaar.De monnikken waren onzichtbaar tot het moment van het zoveelste gebed.Goed om het eens gezien te hebben. Door allerlei echt chinese straatjes met ontzettend veel eet toestanden.Waren blij dat we gehamsterd hadden want dat is voor ons als bleekscheet niet weg te werken met een doos rennies.Rond half vier zag Andre het niet meer zitten en zijn we via diverse leuk bruggetjes terug naar de auto gegaan.Wu stond opnieuw op de afgesproken plaats.Esporanta is een wereld taal maar hij heeft met Carina een juiste combinatie van zijn 10 engelse woorden en Carina d'r duizende chinese tongbreken klanken [althans voor ons] uitgevonden. Vanavond een ronden van 26 km door de stad gemaakt achterop de Harleybij Kor en niet bepaald door het centrum. Iedere dag denk je dat je bepaalde chinese wijken heb gezien Maar hij weet met zijn eigen rijstijl weer wat nieuws te laten zien.Hij is ook erg blij met zijn toetertje. Twee keer is geloof ik :Ik haal je rechts in , drie keer toeteren is ik haal je links en en vijf keer toeteren :val maar neer lul.Oh, ja ,de temperatuur was 23/24 graden vooor ons en biljoenen chinezen.Geweldig

yvonne,stefan,steffie

bijna dinsdag....we vinden het fijn dat jullie genieten maar we vinden het ook fijn als jullie weer thuis zijn
x

Nancy

Leuke blog, gelukkig hebben jullie het naar je zin!
Geniet er nog maar van!
Groetjes nanc