andretien-shanghai.reismee.nl

op herhaling

We raken aardig door de lijst van Carina heen.

s,Morgens kijken wij wat voorwensen we nog hebben, wegen de koffer en maken dan ons plan van de dag met Carina als navigator en mister Wu als driver.Zo zijn we eerst naar een hotelgroothandel geweest waar Yvonne erg van was gecharmeerd.Was ook leuk met prachtige serviesen en theestellen en het eigenaardige ,althans voor ons, is dat je als partucilier ook 1 stuks ergens van kopen.De buit bestond uit1 zoutvaatje voor Kor [1.50 euro] en een paar standaartjes voor Tineke d'r borduurcreatie's. Toen met de ferry naar de overkant gevaren.Het valt niet mee om de juiste fiches voor de ferry te bemachtigen.Blauwe ferry[20 ct ]of geel ferry[5 ct] Dit personeel is niet vriendelijk maar dat is ook geen wonder want die zien per dag duizenden mensen oversteken en op sommige ferry's rammen er nog scooters en brommers mee ook.Tineke had nog wat knopen en zo nodig dus Yu garden zat in het schema.Daar ik nodig olie moet verversen had ik de eerste de beste kruk te pakken bij de service balie.Zit tot je pit. Komt er een engelse dame langs en die vraagt met zo'n stem als Queen Elisabeth of ik het echt niet naar mijn zin heb.Haar heb ik met een stem als Bromsnor vertelt dat bij C&A alles nog goedkoper is.Gelukkig lachte ze om deze joke .Jammer dat het ook zo zuinig was als bij King Charles.Na deze schokkende ervaring kreeg ik nog eenknal te verwerken. Even de smalle straatjes door voor een paar kleine dingetjes.Mooi is dat er daar altijd bijzondere figuren te zien zijn.Ik hang dan tegen een paal en schiet mijn plaatjes.Ik heb er 1200 nu.Maar dit is maar gijn natuurlijk.We vervelen ons geen moment en s'nachts slapen we als een roosje ook al droomde ik van krekels is een doosje. Morgen een nieuwe dag met nieuwe verrassingen En...met Kor erbij .Moet een succes worden in China

Reacties

Reacties

yvonne

ik denk dat jullie voorlopig niet naar rotterdam gaan, stad genoeg gezien :)

jans

hoi. luitjes nog een paar daagjes dan zit het voor jullie erop .En voor ons is het zover koffers staan gepakt.Gerard had afgelopen week de griep is bijna over .jullie hebben wel genoten daar in dat verre china met jullie zoon en schoondochter,en nog een chauffeur die jullie overal heen bracht,nu wij wensen jullie een goede vlucht terug.groeten aan cor en carina tot ziens in nederland.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!